MIESZKAŃCY
Moduł umożliwia prowadzenie ewidencji mieszkańców. Zawiera wszystkie potrzebne informacje o mieszkańcach i daje możliwość wprowadzenia zmian. Z pomocą modułu możemy:
- Importować pliki
- Przeglądać/Edytować tabele z mieszkańcami
- Przeglądać raporty naliczeń za dany rok
- Przeglądać raporty z zaliczek oraz pobierać je w formacie PDF
- Edytować/Przeglądać/Dodawać nowe salda mieszkańców
- Edytować/Przeglądać/Usuwać/Dodawać nowe noty odsetkowe
- Edytować/Przeglądać/Usuwać/Dodawać nowe typy opłat
.
Moduł służy do wprowadzenia listy mieszkańców danej wspólnoty.
Po wybraniu przycisku DODAWANIA POZYCJI pojawi się nam pole do wypełnienia, należy uzupełnić tylko dane, które są wymagane.
Reszta informacji wypełniana jest wedle potrzeb.
1. Pozycja''Lokal właściciela"- uzupełniamy zawsze danymi lokalu. Pamietajmy o zachowaniu jdnakowego szablonu. Np: jeżeli mamy dany szablon jak powyżej kolejny lokaltor bedzie zapisany w ten sam sposób tylko,że ''M02''. Należy także zwrócić uwagę na zapis numeru mieszkania, pamiętajac, aby jednocyfrowy zapis poprzedzić zerem;np. 01,02,08 itp.
2. Pozycja''Zezwalaj na zdalny dostęp''- zaznaczenie pozycji pozwala na zalogowanie się mieszkańca do jego e-konta. Odznaczenie w każdej chwili powoduje blokadę dostępu.
3. Pesel- numer pesel
4. Nazwisko- dane mieszkańca .Jeżeli jest to małżeństwo w NAZWISKU wpisujemy dane męża, natomiast w IMIENIU dane żony.
5. Imię -dane mieszkańca.
6. Adres zamieszkania- wpisujemy dane , które będą widnieć na wszystkich wydrukach, zaświadczeniach, emailach,itp.
6. Adres do korespondencji - adres jedynie w celach informacyjnych
7. E-mail/login- adres do korespondencji e-mail, jednocześnie będący loginem do e-kartoteki mieszkańca. Jest to prywatny e-mail mieszkańca. Nie ma możliwości podania więcej niż jednego adresu.
8. E-mail dodatkowy-dodawany w celach informacyjnych.
9. Numer telefonu - numer na który wysyłane będą smsy z systemu , w celach informacyjnych, np o miesięcznych naliczeniach
10. Dodatkowy opis- wpisujemy dane w zależności od potrzeb.
11. Dodano dnia- data dodania mieszkańca w systemie.
12. Indywidualny numer konta- wprowadzamy indywidualny numer konta przypisany przez Wspolnotę.
Numer bedzie generowany na zaświadczeniach o wysokości opłat jako konto do wpłat.
13. Włączenie otzrymywania e-mail.
14. Automatyczne przypomnienia e-mailowe - zaznaczamy w przypadku, kiedy chcemy aby mieszkańcy otrzymywali wiadomości na temat co miesięcznych naliczeń.
15. Automatyczne przypomnienia e-mailowe dzień- nalezy wpisać dziń miesiąca, którego mieszkańcy mają otrzymać powiadomienie.
16.Włączenie otrzymywania sms.
17.Automatyczne przyopomnienie sms - zaznaczamy w przypadku, kiedy chcemy aby mieszkańcy
otrzymywali wiadomość sms na temat co miesięcznych naliczeń.
18. Automatyczne przypomnienia SMS dzień- nalezy wpisać dziń miesiąca, którego mieszkańcy mają otrzymać powiadomienie.
19. Klucz do rozpoznawania płatności - uzupełniamy indywidualnym ciągiem cyfr ( najlepiej numerem konta bankowego mieszkańca któreg otzrymujemy płatności) ewentualnie tworzymy unikalny szyk ,który mieszkańcy będą wpisywać w TYTULE PŁATNOŚCI.System następnie co miesiąc po zaczytaniu wyciągu automatycznie poprzypisuje przelewy danym mieszkańcom.
20. Zwrot grzecznościowy- widoczny na drukach generowanych przez system.
21. Jest włascicielem- odpowiednia data
22. Był właścicielem - odpowiednia data
23. Zgoda na elektroniczne głosowanie- zaznaczamy w przypadku , kiedy chcemy aby dany miezkaniec otrzymywał karty do głosowania elektronicznego.
24.Usunięty - zaznaczamy w przypadku kiedy chcemy usunąć mieszkańca z listy.System przenosi własciciela do ukrytej bazy mieszkańców w razie konieczności powrotu do jego danych.